3000250503 |
Ensenyar a aprendre (amb base en l'evidència científica) |
2020-2021 |
Conferència. Primària-Secundària |
|
|
|
21/10/2020 - 4/11/2020 (2 hores) de 18:00h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
ST al Baix Llobregat
|
| |
|
“Activitat en format virtual”
(Col·labora CRP Baix Llobregat III, Sant Boi de Ll.) |
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
La interrupció de les classes presencials durant la crisi sanitària ha fet evident la importància d'ajudar els estudiants a ser més autònoms en relació als seus propis processos d'aprenentatge. Això és el que significa ensenyar-los a aprendre o ensenyar-los a autoregular el seu aprenentatge. La recerca científica en l'àmbit educatiu ens revela que fer costat als estudiants en aquests aspectes, especialment ensenyant-los bones estratègies d'aprenentatge, té un impacte molt rellevant en els seus resultats, i, com a conseqüència, en la seva motivació i autonomia.
|
| |
Objectius |
Entendre com podem ajudar els alumnes a desenvolupar la seva capacitat d'autorregulació per mitjà de l'ensenyament de bones estratègies d'aprenentatge basades en l'evidència científica sobre com aprèn el cervell.
Comprendre com l'entorn d'aprenentatge contribueix al desenvolupament de la capacitat d'autorregulació emocional dels aprenents.
|
| |
Continguts |
· Autorregulació
· Metacognició
· Autorregulació emocional
· Motivació
· Estratègies d'aprenentatge
|
| |
Formador/a |
Héctor Ruiz Martín
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
Persones destinatàries |
Docents. Internivell.
|
| |
E-mail |
dtbaix@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
21/10/2020 |
1800 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
04/11/2020 |
1800 |
1900 |
|
| |